הרב אביטן: "הציבור מבין מה עומד על כף המאזניים"

אסתי פלד No Comments on הרב אביטן: "הציבור מבין מה עומד על כף המאזניים"

השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן בריאיון ל'קול חי': "הסקר של קמיל פוקס שנותן לנו שישה מנדטים – זו סגולה ל'דו ספרתי'. אם חלילה נפסיד, נלך שוב לגלות, לגטו ולמלאח"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן מתייחס לסקר שצפה 6 מנדטים בלבד לש"ס: "הסקר של קמיל פוקס שנותן לנו שישה מנדטים – זו סגולה ל'דו ספרתי'. הציבור צריך להבין שזה מאבק על המזוזה, על הנשמה שלנו. ש"ס תשמור על היהדות של המדינה, על בחורי הישיבות ותדאג לחלשים".

הרב אביטן מתייחס בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, לאפשרות שגוש נתניהו-ציונות דתית-חרדים לא ישיג 61 מנדטים: "בורא עולם תמיד שומר על עמו ישראל, אבל גם יכול לשמור אותם בגולה. באנו לפה לארץ הזו לשמור על התורה שלנו. איך אפשר לשמור על התורה שלנו אם היא תקיא אותנו. ארץ ישראל היא מדינה יהודית. ירמיה הנביא זעק ולא הקשיבו לו. רואים מה קורה אם לא שומרים על היהדות כפי שהיא. זו ההיסטוריה היהודית".

"לא יתכן שאנשים ישבו בבתים, אסור להגיע לבחירות חמישיות. צריך להצביע למפלגות שישמרו על הזהות היהודית", קורא השר לשירותי דת.

הרב אביטן נשאל לגבי התבטאויותיו החמורות של יו"ר ישראל ביתנו ומדוע בש"ס לא מגיבים לאמירות הללו: "זה לא בגלל שיקולי קמפיין; כנראה שיש אנשים שכל מה שיש להם למכור זו שנאה ושיטנה. הציבור מבין את זה ועושה את שלו. אנחנו רוצים לשדר אהבה והכלה והציבור מבין את זה. אם נתייחס לכל ליצן שאומר דברי בלע זה לא יסתיים לעולם. בעת הזאת הציבור מבין מה עומד על כף המאזניים והאמירות האלה רק נותנות לנו יותר כוח".



0 תגובות